איך עשיתי 3400 אחוז תשואה ב3 שבועות בלבד

היום אני רוצה לשתף אתכם כיצד הרווחתי 3400% תשואה על כסף שהשקעתי ב3 שבועות.
לפני מספר שבועות קפצה לי פרסומת של אחת מחברות האשראי שבה היא הציעה הלוואה בתנאים מאוד נוחים כביכול, ואני חשבתי לעצמי שאולי כדאי לי להשאיר פרטים עבור לקוחות שלי שמתקשים להשיג הלוואות זולות לפעמים. ואכן כך היה, לאחר השארת הפרטים יצר איתי קשר נציג מהחברה והציע לי הלוואה בתנאים לא נוחים בכלל, בלשון המעטה. סירבתי בנימוס, אמרתי תודה וסיימנו את השיחה.
שעתיים מאוחר יותר, התקשר אליי נציג אחר מאותה חברה, הסברתי לו שאיני מעוניין וביקשתי שיוריד אותי מהמאגר על מנת שלא יתקשרו אליי פעם נוספת.

מאז במשך מספר ימים קיבלתי שיחות מאותו מוקד של חברת אשראי (אני כבר חסמתי את המספר שלהם, אך הם המשיכו להתקשר וניתקתי להם באופן אוטומטי).
ואז תהיתי לעצמי, לא רק שאני מעוניין להפסיק את הטלפונים הבלתי פוסקים האלה, במקרה אני גם מכיר את חוק הספאם לא רע ויש כאן עילה לתביעה.

אז פניתי לחברי הטוב עו"ד אדם אשכנזי וביקשתי ממנו שיעזור לי להפסיק את הטלפונים הטורדניים האלה. כמובן שאדם לא נשאר אדיש, ביקש ממני שאספר לו את אשר קרה ואמר שמכאן ידאג להכל.
אז בהתחלה ביקש שאשלם אגרה לבית משפט בסך 370 ש"ח, ומשם הוא כבר נכנס לפעולה.

תוך 3 שבועות בלבד נודע לי שהגענו לפשרה של פיצוי על סך 13,000 ש"ח.

אז מה השקעה בזה אתם בטח שואלים?
אני השקעתי 370 ש"ח לטובת אגרת בית המשפט. בדיוק כמו בכל השקעה היה כאן סיכון, לא ידעתי בודאות מה יקרה בעתיד. לשמחתי הצדק נעשה עמי ובזכות אדם היקר גם יצאנו ברווח של פי 35 על הכסף כלומר 3400% תשואה.
זו ההשקעה עם הכי הרבה אחוז תשואה שעשיתי עד כה ובזמן קצר מאוד, ולכן היה חשוב לי לשתף אתכם שתדעו כמה ידע שווה הרבה מאוד כסף. אילולא הכרתי את חוק הספאם יכול להיות שעד היום הייתי נאבק באותה חברת אשראי שתפסיק להתקשר אליי ולא הייתי זוכה לפיצוי הולם.

***יש לציין שהמטרה בפוסט זה היא לא לעודד אתכם לתבוע כל עסק קטן ששלח הודעה כזו או אחרת, כי לפעמים דברים כאלה גם קורים לא בכוונה אלא באמת אם גוף גדול לא מכבד את החוק ולמרות מספר פעמים שפניתם אליו הוא ממשיך להטריד אתכם, אכן יש מה לעשות – וכמובן ניתן גם לקבל מזה כסף כפי שראיתם.***

5 Replies to “איך עשיתי 3400 אחוז תשואה ב3 שבועות בלבד”

    1. זה כבר תלוי בכמה שאתה סוגר עם העו"ד. אם יש לך מקרה דומה פשוט תבדוק מראש עם העו"ד מה השכר טרחה שלו\ה במקרה של הצלחה. כך או כך באחוזים זו תשואה יפה.

    2. מנסיוני, אנשים שבאים להרצאה ומתחילים בלחשוב על המכפלה של 150 ש"ח כרטיס כפול 20 שורות כפול 40 מושבים בשורה הם אנשים שלא מתקדמים בחיים.
      גם מי שישר מתעניין בכמה קיבל עורך הדין לא יתקדם.
      צא מהקופסה שלך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *