חיסכון לדירה בקניה קבוצתית

שלום חברים,
בפוסט הקודם כוחה של קבוצה הצגתי כיצד ניתן לחסוך כסף כאשר מתאגדים ביחד. היום אני רוצה לשתף אותכם בפוסט אורח של מיזם שנקרא "סוגרים הכל לדירה".
מה הייתם אומרים אם היינו מספרים לכם שיש דרך לחסוך עד עשרות אלפי שקלים ברכישת ריהוט, מוצרי חשמל וציוד נוסף הנדרש בכל בית ובכל דירה? אנחנו מדברים על רכישה מוזלת של מדיחי כלים, מקררים, תנורי אפייה, מזגנים, ארונות, תריסים, ועוד, ואתם בוודאי מצקצקים כרגע או מגחכים וחושבים – נו, איפה הקאטצ'? אז לא, אין כאן שום קאטצ', אלא רק מיזם חברתי מבורך, של שי סטולר ודרור מגל. אתם מוזמנים לקרוא עליו – ולהצטרף, כלקוחות שנהנים ממחירים מוזלים ושירות יוצא דופן בישראל, או כאנשי מקצוע במאגר המקצועי.

הדרך ארוכה היא ורבה
דרור מגל ושי סטולר הם שני חברים שהפכו לשותפים עסקיים כשהקימו את פורטל "בית משותף" שהוקדש להתארגנות קהילתית של דיירים בבניינים משותפים, ומשמש לכך עד היום. פורטל בית משותף מסייע לדיירים ולוועדי בתים להתנהל בצורה חכמה ולנהל את החיים המשותפים בבניין בצורה הטובה ביותר.

לאחר התבססות הפורטל והצלחתו החליטו סטולר ומגל לפתח מיזם נוסף שנועד לסייע ברכישת כל המוצרים לבית במחירים מוזלים. המיזם, שהוקם בשנת 2011, נקרא "סוגרים הכל לדירה", והוא מתבסס על רעיון הרכישה הקבוצתית, אך לוקח את הרעיון הזה כמה צעדים קדימה.

רעיון הרכישה הקבוצתית הוא רעיון מעולה – מתאגדים כמה אנשים שרוצים לקנות את אותו המוצר, ומבטיחים לזכיין או המוכר קנייה בכמות גדולה אם תינתן הנחה במחיר. הבעיה היא שזה עובד בעיקר במוצרים קטנים או מוצרי מזון יקרים, וקשה מאוד ליישם את הרעיון ברכישת מוצרי חשמל, לדוגמא, כשלכל אחד העדפות אחרות, צרכים אחרים ותקציב אחר.

סוגרים הכל לדירה מצליח לתת מענה לכל הבעיות הללו, בזכות בעיקר הניסיון הרב של סטולר ומגל בתחום הדיור וצרכי הדיירים, ובזכות היכולת שלהם לחשוב מחוץ לקופסא, או לפחות להגדיל אותה בצורה ניכרת.

אז מה זה אומר בתכל'ס? סטולר ומגל הצליחו ליישם את רעיון הרכישה הקבוצתית המוזלת בצורה שאף אחד לא הצליח מעולם: האירועים של סוגרים הכל לדירה מביאים אליכם את הספקים הטובים ביותר בשוק בכל תחום, ומבטיחים לכם את המחירים הנמוכים ביותר ואת השירות הטוב ביותר שיש, כשכל אירוע מוקדש לסוג אחר של ציוד או ריהוט.

לדוגמא: ערב שמוקדש למוצרי חשמל, ערב שמוקדש לארונות, ערב שמוקדש לפתרונות תאורה, ערב שמוקדש לחדרי שינה, וכו'. לכל ערב כזה מגיעים מספר ספקים שעומדים בקריטריונים הקפדניים של המיזם, במחיר ובשירות, ומציעים לכם את מיטב המותגים והמכשירים הקיימים בשוק במחירים מוזלים שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר.

כמה כמה
ב- 6 השנים שעברו מאז שהוקם מיזם סוגרים הכל לדירה נערכו למעלה מ- 300 אירועי רכישה, ששירתו יותר מ- 20,000 משפחות שביצעו רכישות בפועל וחסכו לעצמן, במצטבר, יותר מ- 100 מיליון שקלים.
ערבי הרכישה של סוגרים הכל לדירה מתקיימים באופן קבוע בחמישה מרכזים בפיזור ארצי: צפון, מרכז, השרון, ירושלים והסביבה ודרום, וכולם מוזמנים להירשם ולהצטרף, ללא מחויבות.

לא רק כסף
החיסכון הכלכלי המגולם במיזם הוא עצום וחיוני, ומהווה את מוקד המשיכה המרכזי של אירועי הרכישה, כמובן, אך הוא אינו היתרון היחידי של המיזם.
בכל אירוע רכישה ניתן למצוא, כאמור, את אנשי המקצוע והספקים המחויבים למחירים נוחים ושירות מעולה. ספק שאינו עומד בדרישות – מופסקת ההתקשרות עימו. בנוסף לכך בחלק מהאירועים ניתן להתייעץ עם מעצבי פנים ויועצים מקצועיים אחרים, בהרשמה מראש.
בנוסף על האירועים עצמם המיזם מפעיל אתר בו ניתן למצוא לוח של ספקים ואנשי מקצוע שיכולים לעמוד לשירותכם, תוך הקפדה על אותן דרישות של מחירים נוחים ושירות ללא רבב, כולל אפשרות להשוות מחירים בקלות ובנוחות. אנשי מקצוע מוזמנים להצטרף אלינו, כמובן, והם מחויבים לאמנה מקצועית השומרת בקפדנות על רמת השירות והמקצועיות של לוח אנשי המקצוע באתר, כדי להבטיח לגולשי את השירות הטוב ביותר.

וזה עוד לא הכל
הצלחת אירועי הרכישה של סוגרים הכל לדירה הביאה את מגל וסטולר להרחיב את סל השירותים שהמיזם מציע, לאט אבל בטוח, והיום ניתן למצוא, מלבד ערבי הרכישה הקבוצתית, גם כנסים ואירועים שונים המתמקדים בנושאים כמו חיסכון במשכנתא, עיצוב פנים ועוד, תוך הקפדה על הבאת ערך מוסף ממשי לקהל, וכן מוקד שירות טלפוני המאויש 24 שעות ביממה, לשירותכם.

עבור כל מי שעומד בפני רכישת מוצרים חדשים לבית ההמלצה היא לקרוא את הטיפים השונים ואת המדריכים המקצועיים השונים המפורסמים באתר,ולהצטרף למיזם "סוגרים הכל לדירה". זה משתלם.

2 Replies to “חיסכון לדירה בקניה קבוצתית”

  1. היי שי מה שלומך?
    תודה רבה על שיתוף הפוסטים המעניינים, ישר כוח!

    אשמח להיות איתך בקשר ולדון יחד באפשרויות טובות נוספות !

    בברכה,
    רפי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *